EA SPORTS UFC 4 Update 9.00 bringt neue Kämpfer
EA und die zuständigen Entwickler haben heute ein neues Update für UFC 4 veröffentlicht. Der heutige Patch fügt zwei neue Kämpfer hinzu: Kevin Holland and Vicente Luque.
Das neue UFC 4 Update 9.00 kann ab sofort heruntergeladen und Installiert werden, für PS4, PC und Xbox One. Die Dateigröße Beträgt run 4 GB auf der PS4, je nach Plattform kann die Größe unterschiedlich sein.
Neben den zwei neuen Kämpfern gibt es auch Gameplay Updates, Verbesserungen und Fehlerbehebungen im Spiel.
UFC 4 Update 9.00 Patch Notes
Bisher hat EA nur die Englischen Patch Notes veröffentlicht. Sobald uns die Deutschen Texte vorliegen, aktualisieren wir diesen Artikel.
Major Updates:
- Added 2 new fighters, Kevin Holland and Vicente Luque
- Added a timed delay to matchmaking if a user repeatedly does not finish online matches
Gameplay Updates:
- Clinch Knees now receive a boost when Knees Boost is active in Career
- Fixed animation issue in a specific diving punch knee on belly entry
Community Feedback:
- Updated Michael Chandler’s nickname to “Iron” Michael Chandler
- Osoto-Gari is no longer available to Created Fighters
- Slipping strikes are now slower while rocked
- Significantly increased effect of Grapple Advantage on Takedowns
- Decreased denial window for the low single takedown
- Takedown denials now drain 20% more permanent stamina from the attacker
- Fixed animation issue in the early denial of the open stance single leg
- Added damage for the following slams:
- Kimbo Slam (right turn from cage single leg)
- Double Leg Slam from Cage Single Leg (left turn from cage single leg)
- Cage Bodylock Slam (left turn from cage double leg)
- Slowed down the advancing switch kick
- Body knees and frontal kicks can no longer be evaded by head movement
- Slowed down back side posture fakes and made the animation more readable
- Slowed down lead overhand combos
- Special counter from Side Saddle to North South now requires a large stamina advantage
- Fixed issue with jab – body side kick combo not working with “mixed movement”, such using one strike advancing and another stationary.
- Fixed a brief “freezing” animation issue when trying to walk and sway after a slipping straight
- Significantly slowed down jab – handplant kick combo
Quelle: EA
