Injustice 2: Update 1.16 veröffentlicht – Patch Notes verfügbar

Neue Anpassungen der Balance wurden un mit dem neusten Patch zu „Injustice 2“ veröffentlicht. Erfahrt alle Details zum Update 1.16 weiter unten.

injustice 2 patch 1.16

Die NetherRealm Studios haben in Kooperation mit Warner Bros. Interactive einen neuen Patch zu „Injustice 2“ zur Verfügung gestellt. Das Update steht ab sofort für alle Konsolen bereit zum Download.

Der Fokus in den Patch Details liegt in der Balance und einigen Verbesserungen, so wurde unter anderem der Ice-Blast von Sub-Zero schneller gemacht. Erfahrt alles weitere in den Patch Notes unten.

Wir wollen euch an dieser Stelle noch darauf hinweisen das nächste Woche neue Charaktere zu „Injustice 2“ erscheinen werden. Am 13. Februar kommen die Teenage Mutant Ninja Turtles, welche erst für Käufer der „Injustice 2 Ultimate Edition“ bzw. des “Fighter Pack #3” zur Verfügung gestellt werden.

Weitere Neuigkeiten, Lösungen udn Tipps zu „Injustice 2“ findet ihr auf unserer Themenseite.

 

Injustice 2 Patch Notes zum Update 1.16

Hellboy

  • Meter build nerf (does less damage & takes more damage)

Sub-Zero

  • Buff Jump 2 better hit box, cross up J2 easier
  • Ice Blast is faster (MB also)
  • B+1, 1, D+3 Now safe on block.

Cyborg

  • Air Drone (Character Power) has less recovery

Catwoman

  • Less damage (more damage scaling)
  • Back+3 is slower and less range
  • 1, Forward*, 2 Overhead (Now negative on block)
  • Changed Catwoman’s 3, 3, B2 string so that the person doesn’t bounce into the air

Green Lantern

  • Combo damage scaling adjusted on 3 moves (more damage) Buff
  • Lantern Bomb – Reg is safe and MB is plus on block

Gorilla Grodd

  • Easier cancels – Back, back, forward, forward or flip stance button or 2+1+3 to cancel out
  • 2,2,3 (had 3 gaps now only gap in the 3rd hit – also safe on block)
  • Mind Control faster so it actually combos
  • Back+2 is neutral now instead of plus (nerf)

Poison Ivy

  • MB Forward, down, forward 2 (Plus on block but has a gap)
  • Down+1 improved (better hit box)
  • MB vine swing been adjusted (no gap until the last hit – cleaned up)
  • Ground Vines do significantly more damage

Starfire

  • Buff her walk speed (faster)
  • Buff her Forward+2 (second hit does more damage & She can now grab on block or whiff)
  • She can now do Down+1 background bounce

Supergirl

  • Down+1 is now 9 frames (slightly slower)
  • Walking lasers Character power now takes 1 bar of meter
  • 1,1,2 Block stun is slightly more negative
  • String Laser is no longer plus on block

Aquaman

  • Trident Scoop reg scoop now switches opponent Instead of pushing away (MB leads to a combo)
  • Down,Back, 1 (safe on block and easier to combo off of)

Black Adam

  • 3 more frames of recovery for character power

Bane

  • Mercenary Elbow recovers faster

Raiden

  • Raiden’s D1 connects into BGB
  • Shocker Character Power is now safe on block
  • 2,1, D+3 Push opponent away less on hit (can cancel for bigger damage)