Sylvio – Erfolge Achievements Liste

Erfolge – Xbox One

In der Xbox One Version zu „Sylvio“ sind insgesamt 19 Erfolge (Achievements) versteckt, welche Ihr freispielen könnt. Um einen Erfolg zu entsperren müsst ihr die dazugehörige Aufgabe erfüllen. Insgesamt könnt ihr 1.000 Gamer Punkte in dem Spiel freispielen.

In dem Spiel werdet ihr einige Erfolge automatisch freischalten. Erfolge Aufgaben wie zum Beispiel das sammeln spezieller Gegenstände werdet ihr nicht automatisch lösen. Dazu müsst ihr dann zum Beispiel alle „Hidden messages“ oder „Stücke von Klavierblättern“ finden.

Weitere News und Lösungen zum Spiel findet ihr auf unserer Sylvio Themenseite.

 

200

1

125

2

75

2

50

3

40

1

25

2

20

8
Geheime Erfolge 8

 

200 GamerScore Punkte

  • Sheet Collector
    Found all shredded pieces of piano sheets.

 

125 GamerScore Punkte

  • Master Listener
    Found 80 words in the static.
  • Master Analyzer
    Found 116 hidden messages through analyzing the tapes.

 

75 GamerScore Punkte

  • Expert Analyzer
    Found 60 Hidden messages through analyzing tapes.
  • Expert Listener
    Found 50 words in the static.

 

50 GamerScore Punkte

  • Skilled Analyzer
    Found 30 hidden messages through analyzing the tapes.
  • Bobby’s Reels
    Found all of Bobby’s reels.
  • Skilled Listener
    Found 20 words in the static.

 

40 GamerScore Punkte

  • Skeleton Keys
    Collected all hotel keys from the corpses on the drifting parade balloons.

 

25 GamerScore Punkte

  • Learning Listener
    Found 5 words in the static.
  • Learning Analyzer
    You have found 5 hidden messages through analyzing the tapes.

 

20 GamerScore Punkte

  • Entertainer
    Tested the entertainment system in the restaurant.
  • Dr. Venkman
    Played the piano in the auditorium.
  • Kristoph’s Hidden Code
    You blinked Kristoph’s hidden code on the signal lamp.
  • Scared Sibling’s Secret Code
    You blinked a sibling’s hidden code on the signal lamp.
  • Start The Pumps
    You blinked a hidden code on the signal lamp, and somewhere the pumps started.
  • Shot the Crow
    You shot the crow on the top of the amusement ride.
  • In the Hole
    Used the switch in the terrarium to turn on the lights in a dug up hole.
  • The Museum
    You found the museum.